BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Pok Pek Dengan GSK

Jumaat, Julai 10, 2009

bukan padayappa!



amaran! ini bukan padayappa!

bobo mengetuk kepalanya dengan sudu kerana pening kepala melihat gelagat yang sedang meniarap ni. mulutnya cuma sebut. "padayappa... padayappa". bobo ingatkan dia nak tengok filem padayappa. bobo pun mencilok basikal jiran sebelah untuk pergi ke pekan mencari dvd padayappa. apabila bobo balik rumah, bobo pun pasangkan dvd padayappa untuk dia. dia terus marah... "ahhh...heeee.... padayappa" sambil menggeleng-gelengkan kepalanya.

bobo tanya dgn bobo pink, "ni dvd padayappa kan?" dan bobo pink pun cakap, "dia tak paham kot.. sbb translatenyer orang putih. cuba cari yang translate bahasa jerman. sbb dia keturunan orang jerman."

sekali lagi bobo mencilok basikal jiran sebelah tetapi anak jiran itu nampak perbuatan bobo dan membaling batu ke kepala bobo. luka berdarah! bobo cepat2 mencari dvd padayappa dengan terjemahan bahasa jerman.

setibanya di rumah... bobo pasang dvd padayappa dengan terjemahan bahasa jerman. masalahnya, yang meniarap ni terus menjerit dan menggeleng2kan kepalanya.. "padayappa.... haaaa..... hoooo...." bobo semakin takot melihat rupa bengisnya itu. matanya dibulatkan dan nampak macam mahu menelan bobo.

kemudian bobo pun tanya elok2... dan dia masih menjawab... "padayappa.... " dan menggeleng-gelengkan kepalanya. bobo pun telepon penyanyi kumpulan kashmir stone dan mengadu hal yang terjadi. penyanyi yang popular lagu rozana dan jugak kawan baek maniam di funker.fm hanya ketawa melihat bobo.

"dia mau kasitau dia bukan padayappa lah! itu padayappa maksud superstar jugak! dia bukan superstar lah!"

oooooo..... baru bobo paham.... bobo play lagu bukan superstar - project pop. dan akhirnya dia menari-nari girang...

siapa sebenarnya dia ek? berketurunan jerman, berantaikan emas adik-beradik dgn samseng kampung pisang sarip dol, dan suka sangat menjerit.. "padayappa!' sambil menggeleng-gelengkan kepalanya..

tolonglah..

bagi jawapan ek? pening pale bobo nih nak play mp3 banyak kali lagu bukan superstar.....


1 ulasan:

mashimaro comel berkata...

ni bukan padayappa ker??? ataupun bukan superstar???

tak pun bukan superman???

hahaha...