BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Pok Pek Dengan GSK

Rabu, Julai 08, 2009

anak orang lagi satu



eh????



hmmmm....



ooOOooooo



waaa........

ha.. dah2 bobo. ada je akal nak membulatkan mata. eh.. ni anak orang. bukan anak spesis ko bobo... dah2... aku repot kat bini ko, bobo pink baru tau.

ini lagi satu anak orang yang menyerupai anak patung sehinggakan bobo kompius melihatnya. ingin dibuat sebagai anak sedara, tak pun anak tiri bagus gak... tapi apakan daya.. bukan sejenis dgn dia.

ada jugak arca pokok kelapa, bak komen tanpa nama pada post sebelum ni. pernah berkhidmat sebagai askar tambahan yang menyerang dan berperang dengan kanak-kanak pencuri anak patung. disebabkan muka dia ala2 anak patung, orang akan kompius sama ada dia anak patung ataupun anak orang. jadi dia boleh menyusun strategi menyerang dan merampas anak-anak patung yang diseludup daripada rumah-rumah orang kenduri kawen, iaitu ketika mana tuan rumah sibuk mengira duit2 sedekah dari tetamu.

anak ni jugak pernah cuba2 nak masuk oh la la... tapi tak menepati syarat sbb dia lagi suka makan eskrim daripada menari dan menyanyi di atas pentas bersama dengan abang akinya yang menyediakan bulu-bulu ekstra untuk dibuat kostum.

anak siapa ni ek??

dah dah bobo! jangan usha lama2...

sila isikan komen anda di bahagian ulasan, bukannya dengan makan buah pulasan, k? sbb bobo tak mampu menikmati pulasan.

1 ulasan:

mashimaro comel berkata...

wah! askar pasukan elit nih..! siap menyamar jadi anak patung tu... tapi mmg macam anak patung apa??