BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Pok Pek Dengan GSK

Rabu, Jun 17, 2009

mi kari kaw..... kau? cow??



no ahli: 0015prk

id: mi_kari_kaw


ini adalah ahli terbaru GSK, mi kari kaw. kenapa kaw? sbb mi ni penuh dengan daging lembu.. di mana dalam bahasa inggeris lembu itu dipanggil cow. disebabkan mi tak mau orang buta bahasa inggeris memanggilnya sebagai 'chow' yang bermaksud 'blah', maka dia menggantikannya dengan ejaan 'kaw'. 'kaw' juga adalah ganti kepada perkataan 'kau' di mana mi bermurah hati berkongsi mi karinya bersama dengan kawan-kawannya, yang dia selalu panggil sebagai 'engkau', pendeknyer 'kau'

yang dipegang oleh mi kari kaw itu bukan bobo, tetapi dua orang anaknya yang comel-comel, bernama sarah dan aneesa. menangeslah lagi si bobo, kerana dia ingatkan itu adalah bobo pempuan, calon untuk dirinya. nyata itu adalah manusia... dan bobo kembali kesunyian.

hari-hari mi kari kaw memakan mi kari kerana itu membuatnya gagah perkasa seperti 'cow' dan bermurah hati untuk berkongsi dgn 'kau' tetapi kalo dimintak lebih2.. akan terkena pula penumbuk betoi2 'kaw'.

selamat datang mi kari kaw menjadi warga GSK. dan bobo.. berterusan lagi menanges ni. haip! dah dah.. esok pergi cari bobo lain plak. macam budak2 nak nanges. dan mi kari kaw, kalo buat mi kari, pastikan banyak 'cow' kat dalam.. baru lazat sehingga menjilat jari-jemari..

0 ulasan: