BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Pok Pek Dengan GSK

Isnin, Jun 15, 2009

geng seluar ketat kembali

buat sesaper yang meminati patam dan anak2 buah seluar ketat... 1001 kemaafan ingin dipohon daripada beg sekolah sehinggalah kepada kasut hitam berkilat ala2 rambut patam.... kerana kami semua sedang mengejar bobo yang telah melarikan diri sebelum ditangkap dan dibungkus dengan rapi di pajam... dan sekarang telah kembali kepada tuannya semula.

walaupun bobo telah melakukan rebonding, kami tetap mengejar dan cam muka bobo dan dia pun bertukar sekali lagi ala-ala x-men yang boleh menukar wajah... dan bobo telah pun memblondekan seluruh bulu2nya kerana takut dicukur oleh yuda untuk dijual di tokong. apatah lagi talipon sudah bersedia dengan PSP 2ndhand yang dia beli beserta game2 cetak rampok yang telah didownload secara haram dan dikenakan saman iaitu dia terpaksa memberus bulu2 bobo selama 10 tahun... disebabkan itu talipon bertekad untuk mengejar bobo.

bobo telah jatuh luka berdarah, menyebabkan seluruh bulunya berlumuran darah berwarna pink dan menitik-nitik sehinggalah bobo tiba di rumah aimi menjadikannya bertukar sekali lagi kerana berlumuran darah pink yang tidak dapat dikawal lagi. sayang seribu kali sayang, bobo terlupa bahawa aimi pemegang lesen terbesar kerana ayahnya merupakan seorang polis, dan dia pula dilantik untuk menjadi polis haiwan menangkap bobo-bobo liar... maka akhirnya bobo berjaya digari dan dibungkus semula.... sebelum diposkan ke klang untuk menemani macan sparrow bersama dengan burung2 merpatinya yang ingin bersama-sama melanunkan diri di selat melaka.

itulah alkisah geng seluar ketat yang telah mendiamkan diri kerana mencari bobo yang melompat dan makan dengan girang sekali. penat berubah wajah sehinggalah akhirnya berjaya diberkas dalam keadaan dirinya sudah bertukar menjadi pink dan ditambat di rumah macan sparrow bersama dgn moon yang berwarna blonde.


bobo setelah ditangkap, didapati bersalah kerana bertukar2

wajah dan melarikan diri daripada pegangan patam


moon yang bersedia untuk menggigit bulu bobo sebagai
hukuman sebelum bersama2 melanun di selat melaka
untuk mencari harta karun di dalam tanah di lautan
pentas sunda

0 ulasan: