BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Photobucket

Pok Pek Dengan GSK

Rabu, Ogos 19, 2009

berjoget bersama lagu tema baru, saykoji - online



wah! GSK ada lagu tema baru? ya..... nak tau pe? jap2... tengah tunggu bobo. ye bobo? oh.. bobo baru je bisikkan tadi... GSK sudah ada lagu tema kedua, yang dinyanyikan oleh penyanyi rap indonesia, saykoji bertajuk online.

bobo cakap lagu ni sesuai untuk dijadikan tema GSK kerana GSK bertemu, melalak, berkaraoke semuanya dalam online. seperti mana bobo yang suka menari-nari dan bejoget bersama dengan bininya, bobo pink pun dalam online.

jadi bersama-samalah dengan GSK berjoget dan berkaraoke riang dengan lagu tema terbaru kami, online. tetapi disebabkan ia ditulis dalam lirik bahasa indonesia, GSK telah mengimport penterjemah yang tidak asing lagi, macan yang melanun dengan burung merpati (sparrow) di mana ia merupakan jawa yang diseludup ke tanah melayu untuk melanun di pesisir pantai selat melaka.

opsss!!!! tidak lupa juga kepada opah rappers yang handal menggabungkan tarian poco-poco dengan safel rappersnya untuk menari-nari menyanyikan lagu2 tema kami.. dan diharapkan lagu2 tema yang rancak ini mampu menguruskan gadis2 dalam geng seluar ketat supaya mampu memakai seluar ketat patam.

jom bobo! online.. online...

0 ulasan: